Hoppas kan man ju :)

Hejsan, jag är nu med och tävlar, jag brukar inte vara med och tävla
i olika saker, för jag vinner ändå aldrig någonting, men jag tänkte
detta vore verkligen kul att få vinna, jag tänkte att jag kan försöka
vara med på KLACKARNAITAKET 's tävling som avslutas nu på
måndag, jag är väl lite sen men, i alla fall!




Detta snygga träningsplagg finns på
Dressroom.se


Jag är med för att detta höstmörker som börjar komma
in över Sverige verkligen sänker en, och jag vill komma
igång och träna, vilket jag inte gjort ännu, jag vill verkligen
och man blir mer pepp med en snygg outfit ;)
Jag ska dessutom tatuera mig någon gång när jag fått
pengar och då vill man ju vara lite fit :D








Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)

2010-09-06 @ 12:57:19
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

OKJEOKEJ :)

2010-09-06 @ 17:03:14
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0