:)

Hopplöst fall...

Ja, det är det.. Allt jag gör är bra till en början, sedan finns det
saker att påpeka som är negativt, säg som det är istället..
Du gillar inte mig, jag kan säga att det är ömsesidigt :)
Det var du som började med detta, nu får du stå ditt kast.
Du kommer få igen, inte idag och inte imorgon, men du
kommer få lida, jag hoppas att du DÅ kanske kan förstå,
att faktiskt DU också kan ha fel, att det inte är bara andra
människor som har brister, utan att... faktiskt hela du är ett
enda stort fel, detta kan jag ju såklart inte säga rakt ut till
dig men.. Jag ska få dig att fatta detta, du kommer inte gilla
det. Men JAG kommer att njuta, du ska få se, mig kan man inte
bete sig hur som helst mot. Och nej, ni får inte veta vem denna
person är, då blir det ju ingen överraskning för personen som
ska få igen, jag vet inte hur det är med er, men
jag älskar i alla fall överraskningar.

Jag kan ta mycket skit, men inte hur mycket som helst.
Det finns ingen som kan ändra mina vad jag tycker om dig nu.
Du har gått för långt.
Nu är det nog.

Kommentarer
Postat av: Emma!

Vad har nu hänt Sandra? :O

2010-09-19 @ 22:10:21
URL: http://emmaemilymartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0