* * * * *

Du, vi klarar det här tillsammans du och jag.
Jag vet inte hur lång tid vi ska behöva vänta.
Men en dag kommer det vända och då kan
vi göra allting vi pratat om att vi vill, och ska
göra, jag längtar dit, just nu är det motigt som
fan , och det är ju så JÄVLA äckel tragiskt
att det finns folk som vill att det ska vara jobbigare
än vad det behöver vara, jag spottar på såna,
dom är inte värda någonting, inte ett skit!!

Men en dag, den verkar inte vara alltför långt
borta, då är det vi två mot hela världen, vad är det
man säger, den som väntar på någonting gott
väntar aldrig för länge, dock tycker jag att man
alltid väntar för länge, men skit samma, här är en
skön låt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0