KOMIGENDÅVÄRLDENFÖRFAN!





Hejsan Hoppsan!

 ÅÅH JAG BLIR SÅ VANSINNIG!
 Okej jag gick med bästa Jennie nere på stan idag i
 Södertälje, så gick vi in en snabbis på MQ för att hitta en snygg tröja till hennes pojkvän, men
så hittar jag den här, okej den ser itne så mycket ut
för världen, men den är SÅ SÖT<3
Det är en rosett där bak, och banden kan
 man ta bort, så provar jag den, och den sitter PERFEKT!
MEN..... Så pekar Jennie på den, så ser
vi ett jävla bläck streck på den jäveln...
O de finns inga fler i min stolek, skapligt sur jag blir?

Men dom ska eventuellt få in fler imorgon så jag ska springa ner och kolla!
KOMIGENDÅ VÄRLDEN VA INTE EMOT MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0