Hur tänker ni?

Ja jag vill ju då åter igen, ställa frågan, Varför..
Vill ni ge våran lärare en avslutningspresent?
Hon har inte gett oss någonting mer än dåliga minnen,
 jag menar hon har misskött sitt uppdrag som lärare,
vad har ni lärt er under 3 år i skolan tycker ni? Ärligt talat, vi är inte riktigt
duktiga florister, fattar ni inte det? Vi kanske är bra, men inte bäst,
 vi har gått på dagis i 3 år. Jag bara känner HUR mycket mer jag skulle lärt mig
om jag gick kvar i Norrköping, på deras super florist skola, jag hade vart bäst då. Men vad har vi blivit nu? Pfft.

Och jag menar, mötet med våran lärare angående FYR..
Som tydligen är ett jävla skämt. ETT SKÄMT, det dom kallade för yrkesbevis,
 det var ett jävla skämt, skulle ni visa upp det för en butik skulle dom skratta
och fråga va det var för någonting? Hur känns det då, känns det bra att våran
lärare som tydligen ska ha mästarbrev ger oss ett sådant kul prov?
SLÖSAR våran tid i skolan då vi skulle kunna lärt oss
SÅ mycket mer, än att ha ont i magen Och sen failar alla förutom jag
o en annan på provet, hur känns det då?  Ni vill ge en som inte bryr sig om
 er en PRESENT? Hallå ska ni lägga pengar på en som inte ens gillar er?

Och dessutom så ger ni fingret åt Jennies pappa, han som ställer upp
 och vill HJÄLPA våran klass emot våran lärare, för att vi ska få det bättre,
honom kastar ni skit tillbaka på genom att ge henne en present måste jag bara säga.

Jag tycker inte ni är dumma i huvudet, eller jo en, men det vet hon redan...
Jag bara undrar hur ni tänker?


Kommentarer
Postat av: Jennifer :D

hmm... ska bli intressant att se vad som disskuteras nästa tisdag :P

2010-05-19 @ 14:57:42
URL: http://jennifer-hujanen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0