Tattoo

Jag vill tatuera in den här blomman på de
stället som bilden från google visar, fast ännu
mer på sidan av kroppen har lite svårt för att
beskriva med ord vart det stället är liksom hahah.
Fast jag vill utveckla designen lite, vill inte ha en röd blomma.
Ofc rosa om de funkar me färger o sådär kanske blir cp fult
på huden det vet jag inte, men jag vill i alla utveckla den som sagt
så den går upp längre på kroppen omfamnar sidan lite mer, men
ska ändå gå ner sådär som den där tribalen gör, love it, fast jag måste
överväga det ordentligt blir ju ingen billig tatuering direkt, men i just love it<3





Kommentarer
Postat av: Elin

Snygg ju! :D



HAHAH EEEH, JA?! Att du ska ha en chokladfontän nån gång i ditt liv? :D <3

2010-03-24 @ 18:52:18
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart du MÅSTE ha en chokladfontän!!! :D HAHAH

2010-03-24 @ 20:05:11
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0