SpökVideo Av Mina Små Bröder


Mina små söta brorsor och deras vänner har
gjort två video inspelningar utanför sin skola,
och filmat spöken? Upp till er att tro det eller ej,
den sista videon jag laddar upp är mystisk
må jag säga, vad tror ni?

Video 1
(dock tror jag dom filmar sina egna ansikten på denna men) :*




Video 2
Efter ca 0:41 så börjar det hända någonting
på väggen så kommer en ljus "plupp"
upp  som åker omrking på väggen.
Jag undrar vad det är för någonting?
Ser mystiskt ut.
Eller hur?




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja lönen efter att ha jobbat helg är helt ok, så det känns värt det när pengarna kommer! :)

Idag börjar jag inte förrän klockan 13 så det blev lite sovmorgon, och det har inte hänt på typ 1,5 månad så det var riktigt nice.



Vad händer i påsk? Blir du hemma eller är det något spec på G? :)

2010-03-29 @ 10:23:32
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Elin

Filmerna funkar inte!! :o

Man måste vara vän med den som har de typ :(

2010-03-29 @ 13:17:38
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0