Råtthål!




GUH vad jag längtar efter att få flytta ifrån detta lilla råtthål,
också kallat Gnesta, jag är så trött på det här lilla skit hålet.
Jag tänker dock inte yttra mig om vad, jag skrev en hel radda
om varför, men jag tror jag skippar de, får nog rätt mycket skit
annars höhö, ska bara bli så skönt att få komma bort till nått
nytt, nått eget, mitt egna liv ska få börja, ska börja det med
min underbara pojkvän & mina vänner som finns för mig ni är bäst<3

puh det är ju såhär i alla mindre städer, blir så trött.
Det finns ju några få stjärnor i Gnesta också. FAKTISKT




Kommentarer
Postat av: Lindyy

Västervik är med en skithåla egentligen ju..

2010-03-25 @ 21:13:58
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0