Polisen På Bussen!




Åkte hem från min kära pojkvän idag :'<

Fast på hemvägen en bit innan Söderköping så blev min
buss stoppad av polisen!! En gubbe petade på mig och sa
att polisen var på väg ombord, och att jag kanske skulle ta
på mig säkerhetsbältet , så jag blev skit nervös, och slet på mig
det innan dom hade hunnit komma fram till mig hahah, man vet ju
aldrig eller hur? Men dom letade efter en snorunge som dom fick
tag i, dom tyckte han hade åkt buss klart idag! :D Han såg ut att
vara kanske 17 år eller någonting sånt, stackarn, bra början i livet.


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH! Stackarn xD



Brillorna :D du passade i dem! <3

2010-03-22 @ 19:41:04
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0