Packar *suck*



Sitter och samlar kraft till att packa ihop kläder
och en MASSA jävla läxor som jag ska göra på
lovet, guh så rolig! Not.. btw, jag packar för att åka
till min högt älskade pojkvän som jag ska få åka till
imorgon efter praktiken, ebba (björn) ska komma och
hämta mig efter min praktik, får väl se hur det går, om
han lyckas hitta rätt? Jag är ärligt talat nervös över att han
inte ska hitta och de drar ut på tiden MASSOR, hur svårt
kan det vara med GPS? Inte så jätte va? ;)
Längtar efter Jimmy i alla fall <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Så mys :D

Hälsa Jimmy !! :D <3

2010-03-31 @ 21:07:10
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Lindyy

Du det blir inge stall i helgen, fick komma efter onsdag nästa vecka istället :) Men kan ni inte vara med på lite påskfest på lördag? skulle va kul jeffan kommer hem också! pusse

2010-03-31 @ 21:14:46
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0