Lite fynd

 







Var och shoppade lite igår med min vän Elin :)
Detta hittade jag, dock dom rosa skorna från
DinSko ska jag infröskaffa idag. Tyckte dom va sjukt söta,
så dom ska följa med mig hem idag. Om dom finns i Södertälje,
det är inte säkert i och för sig! :O

Och jag ska även glida in på BikBok i stan och försöka hitta en
tunika/klänning och schyssta leggings alla mina är sönder! :O
Sen bär det av hem till min far, Anna och mina galna små bröder! <3

Tröjan är från Ginatricot även väskan, fan va jag älskar Väskan<3
det är ingen bra bild på den dock, men den är urbäst, den är
grå med nitar på sidorna och kedje rem, love it <3
Smyckena är från Glitter och mina stövlar från skopunkten.
Rea is the best :)

Lägger upp bild sen på vad jag hittade idag :)


Kommentarer
Postat av: Ballerina

Fint det du shoppade :D Vad härligt joo bara bra:)<3

2010-03-14 @ 20:02:22
URL: http://ballerinagold.blogg.se/
Postat av: Elin

Stövlarna du köpte var ASSNYGGA!

Och de rosa skorna var ju såååå läckra :D <3

2010-03-15 @ 20:18:12
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0