ARG!



ARG!!


Jag blev faktiskt jävligt irriterad när jag läste vad en ful idiot hade
skrivit på facebook, har ingen aning om vem snubben är och det
har jag ingen lust att ta reda på heller, men en idiot är han i alla fall.


Han skrev detta:
Hahahah! Svenska tjejer som klär som som de gör får fan
skylla sig själva. Går man lättkläd en sommarkväll får man fan
skylla sig själv ifall man springer på första bästa våldtäktsman
.


Då blev jag så jävla förbannad, vad är det han säger liksom?
Så jag var tvungen att säga någonting, jävla äckel jävel liksom?
Det jag har att säga om det är i alla fall...

Svenska tjejer kan ju inte rå för att vi är så otroligt mycket
snyggare än andra. Bara för det ska ska ju för fan
männen kunna hålla sina skitiga händer ifrån oss.
Vi kan ju inte rå för att vi är så otroligt vackra,och att dom
männen som anfaller oss försvarslösa fina tjejer är
så otroligt fula och patetiska så att ingen vill röra dom..
Nej det där hade du inte sagt om du varit en fin tjej,
du ser ju ut som en slusk så jag förstår att du säger så,
eftersom du verkar vara en av dom där
idioterna som attackerar försvarslösa små tjejer.
Jag måste säga att jag hade med nöje hackat sönder
kuken den jävel som hade flygit på någon tjej jag sett.
Hackat den som om den vore en morot, för en "man" som gör en sån
fruktansvärd  sak mot en tjej är inte värd att
bli kallad man, och där med inte ha sin
"manlighet" i behåll heller.
Klart slut.


Jag vet inte hur det är att "hänga ut" folk.
Men för er som vill veta va äcklet heter
på facebook så heter han såhär:
Mehmet Rezaei






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan vilka idioter det finns alltså..

2010-03-15 @ 20:29:39
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det förstår jag!

Tack så mkt! :)

2010-03-15 @ 20:43:55
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0