JÄVLA SÖDERTÄLJE PRAKTISKA JAG HATAR ER!!!!



Jag måste bara få påpeka att SÖDERTÄLJE PRAKTISKA SUGER DASE! Det är så SJUKT pinsamt av dom att inte ens kunna skicka iväg mina betyg rätt...

Jag får hem ett brev där det står Sanudra Folkbandsvag 5 Och jag heter då fan inte Sanudra och jag bor INTE på folkbandsvag. Och det är ännu mer PINSAMT av dom att det ligger två HELT ANDRA betyg i mitt jävla misslyckade brev...Två helt andra personer från ett  helt annat program. Man lägger väl för i helvete inte ens två andras i ett annat kuvert? Jag blir så fruktansvärt trött på det här, jag går inte ens  på skolan men jag måste fortsätta lida.. ÅÅÅH

(och nej det är inte en invandrare från södertälje som skrivit helt fel. Det är en svensk som är helt invalid i huvudet, jag tror inte jag får nämna namn men jag tror alla vet vem det är i alla fall, för han är så jävla BLÅST, och jag HATAR HAN!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0