Idioter i trafiken det finns alltså!!!!!

Nej inte riktigt såhär glad var jag väl när jag och Linda (Svägerskan) Haha!
Skulle åka till stallet förra veckan eller när det var, då träffade vi på en IDIOT!

Vi åkte som vanligt som man gör på vägen höll hastigheten
Och var riktigt duktiga! Så ser Linda en idiot som ligger
skapligt tight i röven på våran bil, inte ens en halvmeter ifrån,
så då blinkar Linda till med baklyset för att få denne man att kanske
ta lite avstånd eller någonting liknande. Men då tycks
han lacka ur och kastar sig om  och lägger sig jämsides med våran bil
och pekar fuck u,
vilket vi inte är sena med att hänga på att göra
med tanke på att det är han som är en idiot och inte vi.. DÅ blir fanskapet
ännu surare, och slänger sig precis framför oss
och bromsar in, och sedan kör sick sack  mellan filerna så vi ska nästan köra in
i honom.. Sedan så stannar han bilen  mitt imellan filerna så
vi inte kan köra förbi,  så kliver han ur bilen och går emot oss
med höjda armar och vrålar som en jävla  babian! ASSÅ!?!?!?!?
VI är två TJEJER I EN BIL-... VAFAN??? Kvinnohatare hahah i alla
fall, Linda drar ner låsen i alla dörrarna och börjar backa,
medans det börjar komma bilar bakom oss, som saktar in och undrar
vafan som händer, då börjar den galna grobianen gå tillbaka
till sin bil och kör iväg  LiksoM?????
Det var väl för fan inte vi som gjorde fel??? :S:S:S

IDIOTER DET FINNS JAG BLIR SÅ VANSINNIG! hahahah :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken jävla galning! Men det är bara att konstatera idioter finns överallt!



Den blir en tripp till Halmstad, Stockholm och enågon vända till Mantorp emellan så ska det slappas rejält kan jag lova! :)



Vad ska du göra i midsommar då? :)

Kram

2010-06-24 @ 10:23:06
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha hörde om det där, så jävla sjukt asså!

2010-06-24 @ 10:30:20
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Postat av: Lindis

MEn va fult att backa, borde stått kvar ju =) Nu e ja rädd för att köra bil hahah, är laglydig till max och blir inte arg på folk! Kan ju sluta i döööden uuubuhu :(

2010-06-24 @ 15:30:10
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAH MEN ASSÅ?



Vilket jävla retard! Jag skulle dock börjat garva :o

Kanske inte det bästa i ett sånt läge xD <3

2010-06-24 @ 22:58:03
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja jag kan inte sluta tänka på den gubben ni träffade på i trafiken, vilken dåre!



Jag ska hälsa på en vän i Halmstad kmmer ner på onsdag pch åker hem på söndagen igen.



Midsommar har avrit lugn och skön, jag jobbade hela midsommarafton men på kvällen gick jag och Niklas ner till sjön i vindskyddet och grillade korv och drack vin, satt under en filt vid elden och lyssnade på regnet utanför.

Lördag så var vi hemma hos N:s föräldrar med dom och plus mina föräldrar, drack vin och whiskey, grillade, spelade kubb och skrattade längt in på natten. :)



Hoppas du haft en bra helg!

Kramar

2010-06-27 @ 21:07:19
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0