ALA, vad har jag gett mig in på!

HEJSAN! :)
Denna lilla burk med 120 kapslar har jag beställt, till vilken nytta?
Ptja, jag hade tänkt att jag ska gå in för att träna, detta kanske
gör mig lite mer pushad till att nå mitt mål, jag har ju tjatat
på mig själv och ja, till allmänheten att jag ska komma i form
men det har inte hänt särskillt mycket döh, så jag tänkte detta
kanske är en bra början om man ändå ska börja gå in för de kanske!


Ja jag är ju inte sådär jätte hajj på såna här produkter
men denna kommer ifrån Gymgrossisten och deras produkter
är säkra och bra så jag tänkte jag testar, jag menar vad har man att förlora!
Mer än några kilon alltså ;)


Denna burk hjälper bland annat till med:
* Ökar fettförbränningen. Låga insulinnivåer ger ökad fettförbränning i kroppen.
* Ökar effekten av kreatin. Upptaget av kreatin till
musklerna blir bättre ju högre insulinkänslighet man har.
Resultatet blir högre nivåer av kreatin i musklerna
och därmed en större effekt av kreatinet.
* Höjer upp nivåerna av alla andra antioxidanter.
Studier visar att tillskott av liponsyra ökar
koncentra- tionen av bl a E-vitamin, C-vitamin, och Glutamin.
(E vitamin är ju även bra för håret, just what i neeeed)

Och så vidare, ni kan gå in o kika  på gymgrossisten om ni är mer intresserade! :)

Kommentarer
Postat av: Lindis

okej beställde du ett par burkar till mig me? :( Kom hit nu så ska vi få bort vårat fläsk darling <3

2010-07-11 @ 20:29:08
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0