Beställt!




Dessa nedanstående saker har jag beställt :)
Det känns najs! Det blev inte den bikini överdel jag först
tänkte, mamma sa att den nog inte skulle sitta så bra
på mig, och som alla vet så har ju mamma alltid rätt?
Så jag beställde en pushup bh istället haha! :)
Allt detta är från Hm najsiga saker tycker jag :*
Och sen så har jag börjat träna och sådär
så jag ska kunna ha vanliga bikini hotpants
i sommar, vilket jag inte velat ha på ett tag.
Jag gömmer mig gärna i vassen haha ;)


Puss:*

Kommentarer
Postat av: Elin

SNYGGA GREJSOR!



Jag har med beställt bikini nu, dock kommer den ju inte passa på mig, men jag måste testa iallafall :D HAHAH

2010-01-20 @ 21:50:54
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0