Måndag Morgon

Ja idag så fick jag åka ersättningsbuss på morgonen
eftersom det inte går några tåg, för att Sverige är så fattigt
att dom inte kan utrusta sig ordentligt för väderförhållandena.
Men när jag väl sitter på bussen så får jag ett samtal från
min lärare att skoldagen är INSTÄLLD. Jag blev måttligt
förbannad eftersom hade hon ringt 10 min tidigare så hade
jag inte hunnit gå på bussen och gått hem och krypit ner i sängen.

Men nej nej... Jag är så arg så jag blir matt xD
Åkte hem till en klasskompis Jennifer och kollade
på film och väntade på att min plastfarsa skulle
sluta jobba så jag kunde åka hem med honom istället.

Jävla tåg säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Iris ♥

Nja inte mycket, har precis kommit hem från skolan. :)4

Hur överlever du denna skit väder...? -.-'

2010-02-23 @ 14:38:43
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: Lindisen

vikken osis du har då;(

2010-02-25 @ 20:27:51
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0