Ledig Måndag







Idag var jag ledig vilket var otroligt skönt!
Jag fick mycket gjort idag också känns det som.

Först på morgonen kilade jag iväg och solade,
så nu är jag lite pytte brunare i alla fall vilket känns bra! :)
Sen kom jag hem och satte igång med lite läxor, dock
inte den jag hade glömt att jag hade prov i till imorgon, men
man kan väl inte tänka på precis allting hela tiden?
Och sen efter det började jag baka grötbröd godaste brödet ever!

Sen inte nog med det, så tog jag och Anton en lång promenad i
skogen, det är otroligt mysigt när det är så mycket snö, det är
så fint på träden och hela omgivningen ser så mjuk och mysig ut.
Dock HATAR jag snö, men det ser fint och så ut  i alla fall :)
Promenaden jag och Anton tog , tog oss ungefär 1 o en halv timme!

OCH måste tillägga OCH jag har städat mitt rum ;)
Hör och häpna, jag STÄDADE , helt otroligt!



Man har väl världens sötaste vovve?
Puss :*



Kommentarer
Postat av: Elin

SÖTIPÖTI!



Du hittade hem tillslut? :D HAHA! <33

2010-02-02 @ 09:50:18
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Men max och anton kommer på delad första plats dårå :$

2010-02-03 @ 15:34:08
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken färg ja.. hmm vad har du för färg på ögonen?

Dagen har varit ok, lite trött och less men sådant hör ju till ibland!



Nu sitter jag på jobbet, försöker hålla mig vaken men det är inte så lätt kan jag meddela. :)

Jag kliver av vid 7.15 men då får jag inte somna direkt jag ska först vänta på att DHL kommer och lämnar ett paket någon gång mellan 8-11. Jag hoppas på åtta så jag får somna sedan! haha



Hur har din dag varit?

2010-02-04 @ 02:35:30
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0