Kalla Fakta






Jag satt just och tittade på kalla fakta.
Denna bild är från kallafakta tv4,det är en bild på thailändskan Am.
Som blev lurad till Danmark, hon blev lovad ett välbetalt jobb
,
men hölls inlåst i en smutsig källare där hon tvingades sälja sex.

Hon blev tvingad till massa saker, men hon tänkte att hon skulle få
"rast" när hon hade mens, men den som kontrollerade henne klippte
till en skrubbsvamp och gav till henne som hon skulle föra upp
medans hon hade samlag, detta är så otroligt jävla sjukt.
Jag får ont i magen av själva vetskapen att det pågår just nu.

Hon lyckades rymma däirfrån , med en annan tjej.
Och de gick till polisen på en gång, men fick jätte dålig respons.
De blev anklagade för att ha bevistat sig i landet olagligt och jobbat
illegalt, och blev direkt utvisade ur landet.. Jag tyckte det var SÅ otroligt fel.

Det finns även en fråga på
KallaFakta
Där man kunde tycka till om hur sexhandeln ska stoppas.


Jag la mitt tycke till förstnämda.
Jag tycker det vore det allra bästa.
Så det får ett drastiskt slut, punkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0