Hejsan




Hejsan! :) <3

Ledsen att jag inte skrivit så mycket men min pojkvän
har äntligen kommit hit och man vill ju umgås så
mycket som möjligt nu eftersom det åtminstonde tar
ca 3tim 40min att åka hihi, men jag ska uppdatera lite! :)


Idag i alla fall så är det praktik, min lärare kommer dit
Jag är nervös inför det, hon brukar jämt skämma ut mig
om massa saker, jag måste bara påpeka att jag hatar min lärare.
Hon är SÄMST, men i alla fall så det känns inte så bra jag vill ju
inte bli utskämd på min praktikplats där jag trivs jätte bra för en
gångs skull, puh* fick just ont i magen UUURSSHH, tur hon inte
hälsar på ofta i alla fall.. Hon är så, mmm speciell.


Men men, man får offra lite för att få helg verkar det som.
För snart är det ju HELG! :)
Vad ska ni hitta på i helgen?
<3
Puss:*

Kommentarer
Postat av: Linda

Men jaa, o sojakorv e lika god som vanlig korv tycker jag =) Men kan inte du o jimmy komma hem i helgen o följa med o angla på söndag :( SNÄÄÄLLA

2010-02-05 @ 11:37:35
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad häligt att umgås med din kille lite jag hoppas på att träffa min lite ikväll med. Vi har liksom jobbat om varandra hela veckan!



Jag tycker du ska prova lite ljusrosa pudriga toner samt att guld/bron/terracotta mettalic skulle få dina ögon poppa fram rätt bra. :)



Jag jobbar på två olika ställen och då blir riderna lite osammanhängande men det fungerar så länge. :)

Men ikväll är jag ledig så vi tänkte gå ut och käka efter det blir det nog en film i soffan!



För dig då?

2010-02-05 @ 14:38:49
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej baaaabe!

Hur gick det med läraren, blev du utskämd? :o <33

2010-02-06 @ 16:48:25
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0