#@! Regn...

#=)#¤""#"#@@@"!!!!#####
Va sur jag blir på vädret :( Jag HATAR regn, och det regnade igår och idag.
Jag ska ju för fan söka jobb.. Tänkte göra det igår och idag.
Men det tänker jag fan inte göra till fots, eller cykel för den delen.
För jag vill inte se ut som en dränkt katt när jag kommer in till
jobbet jag tänker söka, dom kommer ju tro att jag bor på gatan eller nått..
Lackar.. Någonting djävlas med mig just nu. Stör mig.

Och jag lovar att om jag skiter i att fixa till mig så
kommer soljäveln komma fram bara för att ...
Men det ser rätt mörkt ut nu, moln moln moln och regnar...
Regnade sen jag vaknade.. ÅÅÅÅH!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

svar från klackarnaitaket: Jajamän det stämmer bra det, Johanna är från Skåne trakterna :) fin blogg för övrigt! :)

2010-08-31 @ 17:32:47
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: Hehe jo klart :) Dom gömmer sig under växterna hela tiden, men kommer fram o äter o så ibland. Längtar tills dom blir större :) Sötisarna!

2010-09-01 @ 14:30:11
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0