En Dag Med Emma


Japp var som sagt i Flen idag hos Emma :)
Vi drog till K-holm en sväng till Annas Gröna rum och lämnade en
kruka och skrev ut vägbeskrivning så hon KANSKE hittar till
sin lilla märkes kissemiss hon ska köpa snart, önskar dig lycka till ;)

Så gick vi runt en sväng i K-holm och kikade lite i affärer.
Jag hittade bland annat på H&M den här sjalen som man ser
lite på bilden :) älskar den <3 Ska dock stryka den, den är sjukt
skrynklig. Och även lösögonfransar måste öva mig inför studenten jööh..

Sen for vi iväg till Lager 157 Och där hittade jag den gråa
Cardigan och dom vita jeans läggingsen, skit fina och även
jordgubbs body butter 40:- <3


Måste bara påpeka att Emma & Calles lägenhet är SÅ FIIN, blev skapligt
inspirerad om hur man kanske vill ha de senare i sin egna sen hoho.
CopyCat :*






Kommentarer
Postat av: emma

haha, min lilla märkes kisse haha! hoppas den lever upp till sitt rykte :p

aaw tack, kul att du tyckte det var fint! lämnar dina svart leggings hos anna! kramis

2010-04-26 @ 19:28:32
URL: http://emmasvitahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0