Blåsta Mig

Oh herre gu jag måste nog vara den mest blåsta
blondin som finns haha! Det är såhär att jag skulle ringa
min lillebror och säga grattis till honom för några dagar sen
och på min mobil så hade jag ett nummer och det stod Victor
så som min lillebror heter och eftersom jag inte känner någon
annan Victor så tar jag förgivet att de är min lillebror så jag ringer
upp och personen i andra änden låter... lite äldre än min lillebror.
Så jag tror någon fular sig och ber snällt att få prata me min lillebror
Victor och personen i andra änden säger att de är Victor jag sa tydligt
att det är minsann inte min lillebror jag snackar me??? då säger personen
att jag nog ringt fel.... Och jag skratttar och säger hejdå hahah!
Men jag skrev ju i ett tidigare inlägg om detta, men nu har jag fått reda på
vem det är !

Han är en person som min vän Elin köpte en kamera av och jag tog hans
nummer ifall vi inte skulle hitta honom i sthlm på våran avsedda mötesplats.
Snacka om pinsamt jag var skapligt envis om att jag skulle få prata med min
lillebror. PUH* Jag hade helt glömt de där..


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHHA så underbart! xD <3

2010-04-11 @ 10:38:35
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Iris ♥

Jodå, det är bara bra! :)

HUr ser din dag ut ? <3

2010-04-11 @ 13:34:22
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0