Fredag Idag!



Strax sticker jag till tåget mot min praktik!
Det ska bli najs , hoho! Trodde aldrig jag skulle
Säga att det skulle vara najs att åka till min praktik
alla andra ställen SÖG, hör ni de SÖG!! Elaka stroppar va ni.
Detta stället är ödmjukt och super schysst!


Till Lunch idag bjuds på pizza alá American Fetto pizza
blir det idag, jag som redan har ångest för mina feta ben,
haha låt os smörja in kråset lite mer, jag ska be min snälla
handledare om lov att få gå ut och luncha med fina snälla Elin<3



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Sorry att det tagit tid innan du fick svar, livet har varit lite struligt ett tag. Men nu börjar det känns bättre.



Vi har byggt om hela toan bilder komemr att komma upp under helgen så får du kika in. :)



Jag har kollat på paketet och det var rätt adress med jag har kirrat nytt papper runt om den och den är skickat på nytt idag! Så den kommer att lämna Härnösand vid 17 i eftermiddag, i mitten av nästa vecka komemr du ha ett paket väntandes hemma på dig! :)



Är allt bra med dig?

2010-03-26 @ 15:59:14
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha fyfan vad gott det var :D <3

2010-03-26 @ 17:06:19
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0