Dålig uppdatering

Dålig uppdatering fy skäms!
Har ingenting speciellt att säga egentligen.

Förutom att jag MÅSTE iväg till plantagen IDAG..
Men ingen verkar kunna sjutsa :( Ska lämna in
sommarjobbs ansökan ju .. Irriterande..

Och imorgon måste jag åka hem också från
min kära pojkvän, det känns INTE kul..

Bara för att på söndag har min skola beslutat att vi
ska åka iväg med idrott B på skidresa.. Varför inte på
en måndag?.. Aja det är ju min skola i ett nötskal att vara
så invalida.. Men men vad ska man göra..

Hoppas allt är toppen! :D



Kommentarer
Postat av: Blerina

Viisst Sötnöt:D fin blogg du har ;^)

2010-03-06 @ 10:38:21
URL: http://ballerinagold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0