MEN HEJ!



Japp då var tyvärr studenten över, gick jävligt fort.
Nu börjar verkligheten, och det gick ännu fortare.
Kul att det finns jobb till alla i detta land! Vi som inte orkar
lägga ner halva livet på att plugga menar jag! Skit skoj :)
Kul att typ abdulla får jobb istället för mig ju!

Men jag har bestämt mig för att jag ska ha ett jobb, jag ska bli
en florist nisse i Västervik, dom kan väl inte motstå mig liksom!
URSH jag får ångest, jag kastades in i vuxenvärlden,
jag är typ världens barnsligaste och nu måste jag bli vuxen,
jag är inte redooo... Men jag får väl ta mig i kragen och bara göra..
Alla förväntar sig att så fort man fyllt 20 och
gått ut skolan så vet man precis allting som en vuxen bör veta..
Men jag kan inte riktigt känna att allt det där vuxna har flugit in i mig.
Känns som att det inte kommer hända av sig själv heller..
För jag vet ingenting om allting ungefär :)

Anyway, imorgon blir det att åka till Turkiet... Jag menar Södertälje
och sticka in till arbetsförmedlingen. TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0