Bonjour!



Yes nu har jag varit hos Arbetsförmedlningen det gick ju bra..
Nytt möte nästa månad! Men idag så ska jag hem till faderskapet
en sväng innan jag eventuellt åker till Västervik med Joel! :D

Mina nya låtar, alla har väl hört dom 20tusengånger men
i alla fall, dom är tjatigast i världen men sommarplågor är
till för att plågas inget annat :) Min kille dödar mig om
han vet att jag lyssnar på sån här dynga, dom snackar ju till
o med franska tror jag i första låten, det landet gillar han ju :)

Stromae- Alors on danse (Remix)





Yolanda be cool - We no speak americano



Au revoir ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Tack det är bara bra! Hur har du det? bara njuter av ledigheten kanske? :)



Ska du göra något speciellt i sommar eller bara vara ledig? :)

Kram

2010-06-23 @ 09:36:09
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: Åh tack Sandris! :D

2010-06-23 @ 11:14:16
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Postat av: emma

Hahaaaa! du är ju skit snygg, titta bara på dina bilder =) ja men klart vi måste det! när kan du ? puss puss miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0