Vansinnig!







Näh inte världens bästa bild.
Men nu är det inte det som är grejen.

Jag är VANSINNIG!
Det ligger nämligen till såhär, att min skola
är den värsta genom tiderna, så otroligt
oseriös så det finns inte på världskartan.
För det första till att börja med den här sista
terminen jag har kvar, så gick min vise rektor
och gifte sig, såklart att han får det, men att ha smekmånad
de första veckorna på denna termin UTAN att ha fixat
schemat till skolan är helt oacceptabelt, bara det säger
ju en del om min otroligte seriösa skola? Liksom
vi har redan röven full med arbeten att göra men att
dra ut på två veckor av denna dyrbara tid till massa skit
som inte hör till , det gör mig vansinnig GAAH!

I alla fall dessutom att min lärare bryter våran
överenskommelse går jag bara inte med på,
hon och jag var inte direkt vänner idag med tanke
på att vi munhöggs en hel del, och jag har FANIMEJ rätt
att vara förbannad...

Det var såhär:
Jag och mamma o min *pip* lärare satt på möte
innan jullovet och gick igenom en del saker jag skulle göra
under julen så jag skulle bli kvitt dom inför våren
eftersom vi inte har mycket tid kvar liksom, grejt deal?
Ja så gjorde jag det i alla fall, skickade in det jag hade att göra,
men jag hade gjort fel på uppgiften, bara det att hon inte ens
läste min uppgift under lovet, utan någon vecka EFTER
lovet och har inte sagt att det varit rätt eller fel,
och hon sa dessutom att jag kunde HITTA ALL information via internet,
nu räckte inte ens internet informationen utan jag måste TYDLIGEN intervjua en lärare
eller liknande för att kunna genomföra uppgiften
MEN....
Nu idag
så hade hon LÄST IGENOM min uppgift
och jag måste göra om hela skiten
VAFAN LÄSTE HON INTE UNDER LOVET FÖR????
Vilket man tar för givet att hon ska göra eftersom jag ska
höra av mig under lovet till henne med min uppgift..
Men nej nu måste jag göra om hela grejen, och fick inte ens
göra det under lektionen för hon gnällde över att jag och en annan
klasskompis skulle gjort det under jullovet? Exakt vad jag gjorde
Så jag sa till henne att jag hade gjort det där, men
hon inte gav mig någon respons så jag inte kunde veta
om det var rätt eller fel.

Då sa hon bara att hon inte förtjänade min dåliga attityd.
Så nu, ska jag sätta mig på ett nytt möte med min äckliga
lilla lärare och reda ut detta, sätta henne på plats vore inte fel.

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Lindis

Men herregud din skola verkar verkligen vara helt kokko ;(

2010-01-26 @ 22:14:04
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0