Sko fynd!



Jag är på G med beställningar.
Dock har jag inte beställt dessa.
Men det ska jag, värsta fyndet!
Jag har ju inga direkt sommarskor
men dessa gillar jag faktiskt :)
Och dessutom kostar dom bara hela
149:-
Vad är det för pris liksom? NADA?
Dom kanske har dålig kvalité?
Neh det hoppas jag inte :)
Dom är i alla fall från www.Cellbes.se
:*


Perfa för en fattiglarre som mig!
Jag ska ju spara till Thailand,
har bestämt att jag ska dit i
februari med min fantastiska pojkvän
svägerskan och hennes pojkvän ;)
AWESOME
Puss:*

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom sandalerna var as snygga, nu är det jag som ska klicka in mig på cellbes direkt! Hoppas dom finns kvar i min strl bara jag som har så små tassar.



Jaså har hon flyttat till Norrland? Får man fråga var? :) Jag bor själv i Härnösand i Ångermanland.

Haha joo några snygga vurpor har jag allt lyckats med jag med, men inga benbrott än , tack och lov (ta i trä). haha



Kika in hos mig för jag har en tävling just nu med ett nice pris med bla smink ifrån make up store. :)

2010-01-21 @ 22:38:51
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: sandrow

Ja det ska det finnas, jag har också små fossingar Strl 36! :|



Hmm öh jag vet faktiskt inte riktigt vad det heter kan jag ta reda på haha! :D

Hahaha vilken tur ;D



Jasså? Åh det måste jag checka in :D

2010-01-22 @ 08:27:55
URL: http://sandrowskis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0