Hår olja!





Ja jag satt och kollade runt lite på internet.
Och fick höra att den här hårprodukten ska
vara awesome! Men den är dock dyr kostar
425 kr, och det svider i min plånbok eftersom
jag sparar inför thailand och dessutom måste
betala räkningar, så de blir snålSandra, men
det är ju någonting jag kan önska mig tills jag
fyller 20 ;) Jag menar hallå 20 år det är mycket!
Gammal kärring hahah!




Philip B Rejuvenating Oil
Intensivverkande olja som tillför håret
fukt och näring i sådan mängd att håret
återfår sin ursprungliga glans, elasticitet,
styrka och vitalitet. Verkar på djupet och
tar fram färgen och silkeskänslan redan
vid första användningen.

60ml


Det ser bra ut eller hur?

Det finns fler produkter på deras hemsida
http://www.lyko.se/
Puss:*

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå 20 är ingen ålder på en häst se på mig som börjer närme ma 30 fy fan hahaha

2010-01-29 @ 12:42:31
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis pinglan!

Du var en av tre som hade full pott och när lottningen gick av så var det ditt namn som drogs. Kika in på min blogg så får du se vad du vinner, jag lånade en bild på dig så jag kunde länka. Hoppas att det var ok! :)



Bor ni långt ifrån varandra du och din pojkvän? Självklart vill man inte att någon man tycker om ska vara ute och vingla på vägarna i allt oväder. Jag var jätteorolig hela dagen igår då min pappa hade åkt iväg på jobb, men han kom hem helskinnad! :)



Jag måste fråga, vad har du för mått runt din handled och har du någon favoritfärg/färger?

Med risk att bli tjatig på frågorna, kan jag lägga till dig i länklistan på bloggen. Jag diggar din blogg och vill gärna att mina vänner ska kunna kika in med om det är ok?



Kram! :)

2010-01-29 @ 13:09:41
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad bra nu är du med i länklistan. :) Absolut det går kanon att länka till mig med!



Oj 22 mil, det var en bit, nog för att det kan vara skönt att få chansen att längta efter varandra ibland men det måste vara jättejobbigt med.



Rosa och mörbrun ja men det är fina färger, jag är personligen galen i rosa och lila så jag vet precis vad du menar. haha

Ja säg till när du fått chansen att mäta och lämna din adress med så kan jag skicka paketet till dig. Jag kommer naturligtvis inte godkänna kommentaren med din adress den stannar i kulisserna!



Vad händer ikväll? Något roligt?

2010-01-29 @ 17:18:16
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

15 cm kanon, du får vara lite lost ett tag till. Du kommer förstå vad det handlar om när du öppnar paketet.

Jag skickar det på måndag, nu ligger jag hemma och är förkyld. Vår temp är på -18 så jag vill helst inte gå ut. :)



Vi ska nog se filmen "Upp" ikväll, har du sett den?

Fick hem den idag så, jag hoppas på att den är bra. Annars så tar jag min kudde och går in i sovrummet och kikar på Lets Dance jag med.

Har du hittat någon favorit? :)



Har du en syster? Vad roligt, när jag var mindre önskade jag mig alltid en syster som man kunde prata om allt med och fixa håret och grejjer. Men nu när jag är äldre har jag kommit fram till att ha två äldre bröder är rätt nice! haha

2010-01-29 @ 18:52:42
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Moster Anna

20 haha tänker inte ens berätta hur mycket jag fyller! ;)

2010-01-29 @ 19:22:51
Postat av: Sandrow

Till Moster: Hahaha jo komigen ;)

Grejen är att även om jag vore 40 så kommer

jag se ut som om jag vore 12 år :D hahaha

2010-01-29 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0