VIDRIGT





JA NÅTT SÅ OTROLIGT!
Fy fan va jag blev upprörd idag när jag fick höra att våran
redan så otroligt äckliga"resturang" som serverarvåran skolmat.
Ja, att dom står och RÖKER!? I köket medans dom arbetar
HUR SJUKT ÄCKLIGT ÄR DE INTE?
Och jag ska behöva äta där varje dag?Inte nog med att maten är för jävlig,
dom röker till och med i matsalen!!!! Dessutom så var det
en jag "känner" som hittade en såndär nål? som man sätter upp
elkablar med i sin mat och när han gick fram och berättade sin
upptäckt rykte dom bara på axlarna.....VAFAN? Nu får det för i helvete vara
bra, dom har EN sista chans från hälsoinspektionen ellervafan dom kallade sig,
men jag ska fan ringa livsmedelsvärket eller vafan de kan heta.
För såhär ska det inte behöva vara, så sjukt äckligt...
Och jag har ju inget val, för jag MÅSTE ju äta där, jag hungrar
ihjäl och orkar inte med dagen utan mat.
Och jag tänker ju itne direkt bre mackor och ta med mig?

FY SATAN!

Vi har till och med klagat på maten i alla år vi gått på den här skolan.
Men INGENTING händer, vafan ska man göra?


Kommentarer
Postat av: 3lin

FYFAN VA VIDER! :|

2009-12-14 @ 17:24:28
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: Sandrowski

Skapligt. Blir vansinnig

2009-12-14 @ 17:47:16
Postat av: Jennifer

USCH :(:(

2009-12-14 @ 19:38:36
URL: http://jenniferhartzell.blogg.se/
Postat av: Sandrowski

Sjukt äckligt :(

Där ska man behöva äta?

2009-12-15 @ 06:23:00
Postat av: Linda

Klaga till livsmedelsverket!!

2009-12-15 @ 15:02:22
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0