Jul




Nu har jag inte laddat upp på ett tag.
Har varit JUL, så har varit ett jäkla resande på mig haha:)

Men jag har i alla fall fått JÄTTE FINA julklappar :)
Laddar upp dom sen när jag kommer hem från
världens sötaste pojkvän<3


Alltså, kollade på gamla idol förut, jag blev skapligt irriterad!
Det var två alltså tjocka personer, som sjöng gudomligt bra!
Men vet ni va juryn sa?
"Nej alltså, ni måste få lite starkare röst eftersom ni är tjocka"

Alltså dom där tjejerna sjöng bättre än vissa smala personer gjorde,
men dom fick gå vidare för att dom va smala, så illa!

Hade jag varit en av dom där tjockisarna hade jag frågat dom
"Har jag kommit fel eller? Jag trodde det här va en uttagning för människor
Som kan sjunga, inte någon modell uttagning"

ÅÅH!

I alla fall hoppas jag att alla har haft en god jul!
Puss:*

Kommentarer
Postat av: Lindis

Jaaa på nyår ska vi ha kuuul :D

2009-12-27 @ 13:17:38
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Sandrowski

Ja det ser jag fram emot! :D

2009-12-29 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0