Jeans





Idag var jag som sagt och julhandlade lite.
Jag hittade ett par jeans till mig själv jag är ingen proffs fotograf direkt.
(mycket snyggare i verkligheten tycker jag)
Dom är från Gina Tricot och kostade bara 199:- dom har kostat 499:-
så jag tyckte att det lätt var värt attslänga iväg pengarna på dom.
Jag hade egentligen inte råd med dom med tanke på
att jag har endel saker till att köpa men men, haha!
Jag blir så arg över att allt ska kosta pengar, allt man vill ha
och allt man vill göra kostar pengar nästan.
Allt handlar om pengar hela tiden, skänk pengar hit o dit
, betala varje månad hit o dit, köp de o köp de betala de.
ÖVERALLT handlar de om pengar -.-
Blir så trött, i alla fall så tycker jag att de va en lyckad dag med mamsen!
Dock är jag lite nervös över vad min pojkvän ska tycka om julklapparna
jag köpte men jag hoppas att han kan vara snäll nog
att hålla god min om han inte skulle tycka om presenterna haha!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0